همونجور که از اسم موضوع پیداس سه تا نظر سنجی داریم یدونه در مورد وانشاتا یدونه در مورد آپ فن فیکشنا:)و یدونه در مورد عیدیتون^-^

بفرمویید ادومه

خب ریدرای عزیز^-^

اولین نظر سنجی

خب من جزو اون دسته از نویسنده هاییم که اصلا تو وانشات نوشتن استعداد ندارن اگه هم دارن خیلی کمه😂💔

امروز داشتم وانشاتامو میخوندم خندم گرفته بود(نه به خاطر این که ژانرشون طنزه به خاطر چرت و پرتایی که نوشتم🙈)خلاصه که میخوام بذارمشون سایت دور هم بخندیم بهش😂😅

یه چندتا وانشات نوشتم تو واتپدم هستن حالا میخوام ادیت کنم تو سایت بذارم و خب وقتی تو سایت ددی بود چندتا دیس لایک گرفت منم گفتم ورش داره چون حتی نمیومدن بگن از چیش خوششون نیومده:/(اون موقع نمیدونستما الان بعد چند وقت خوندم فهمیدم*-*💔)این وانشاتا برا خیلی قبلناس و به طور حتم کارای ضعیفیه فقط صرفا جهت یه بار خوندن میذارمشون:)

وانشات نویسی سخته اونایی که وانشاتای خفن میویسن صدهزارآفرین دارن

فک کن تو یه شات باید هم آشنا شن هم عاشق شن هم(تو هپی اند به هم برسن و تو سد اند به هم نرسن)کلا خیلی توانایی میخواد:/

از بین وانشاتایی که نوشتم فقط یکیشونو جرات دارم بگم خوبه اونم آخریس که اسمش شلیک شیکه اونم همچین چیزی نیس فعلا دارم رو وانشات نویسی تمرین میکنم😂💔

اینا لیست وانشاتام به ترتیبه بگین کدومشو اول بذارم (راستی این وانشاتام برگرفته از موزیک ویدیوان*^*)

زوج سرخوش (Happy Couple)

کاپل: چانبک

ژانر:عاشقانه،طنز

موزیک ویدیو We Young از سچان و Young از بکهیون و لوکو

~*~*~*~*~*~

تعطیلات با وی (Vacation With V)

کاپل: ویکوک/کوکوی

ژانر:عاشقانه،طنز

موزیک ویدیو NO و DNA از بی تی اس

~*~*~*~*~*~

ما میتونیم یک دینامیت باشیم (We Can Be A Daynamite)

کاپل: ورژن های کوکمین/سپ/نامجین

ژانر:عاشقانه،طنز

موزیک ویدیو Daynamite و Fire از بی تی اس

~*~*~*~*~*~

شلیک شیک (Chik Shot)

کاپل: کریسهو

ژانر:عاشقانه،جنایی

موزیک ویدیو Juice از کریس و Love Shot از اکسو

~*~*~*~*~*~

و اما نظر سنجی دوم!!

همونطور که میدونین داریم به عید نزدیک میشیم و من میخوام برا سبک تر شدن کارام بعد عید یک یا دوتا از فیکامو یه روز در میون یا هر روز آپ کنم😊

البته این برا واتپده ولی روز آپ هر فیک تو سایت هر تعداد پارتی که تو واتپد آپ کردمو با هم تو سایت آپ میکنم😉

یعنی مثلا من یه هفته تو عید یه روز در میون پادشاهان شب رو تو واتپد آپ میکنم بعد پنجشنبه که شد(روز آپ فیک تو سایت)هر چقدر که آپ کردم مثلا سه تا پارت رو با هم آپ میکنم و حجم آپ بیشتر میشه😊😍

شما از بین فیکای در حال آپم فیک مورد علاقتونو انتخاب کنین که میخواین بیشتر آپ شه و بعد که عید شد اون فیک به این صورت آپ میشه:)

نظر سنجی سوم که خودم دوسش دارم:)

میخوام یه وانشات غیر موزیک ویدیویی هم آپ کنم نفری یه کاپل بگین*^*(براش تمرین کردم😆)

همه کاپلا مهم نیست که چه کاپلیه و چند نفر میخوانش بی برو برگرد ورژنش آپ میشه:)💙💕

اینم فقط تا عید وقت دارین بگین^-^