اهم اهم....سلام به همگی👋

بنده ادی هستم رفیق ستی که فعلا در نبودش(تا وقتی به زودی برگرده)اومدم یه سلامی عرض کنم خدمتتون:)

ستی خیلی ممنون و شرمندتونه که نگرانش بودین و الانم ازم خواسته بهتون بگم حالش خوبه و به زودی برمیگرده کاراشو تموم کنه پس نگران نباشید😊💕💕💕

بنده هم در نقش کمک حالش برای سایت و کاراش خدمت رسیدم و قراره تو ادیت و کارای وبش کمک کنم

اول از همه هم قراره یه دستی به سر و روی وب بکشم و بعد از یه دور ادیت کارای قبلی و یکی کردن پارتای فیکای در حال آپ یه خلاصه ازشون بنویسم هم واسه ستی که میخواد کارشو ادامه بده و هم برای ریدرای قبلی که خوندن و دیگه یادشون رفته چی به چی بوده(هر چند پیشنهاد میکنم دوباره بخونید بهتره!!)

همچنین کارای ورژن زدن هم از این به بعد من انجام میدم که سر ستی خلوت تر شه و ورژنای در حال انتظار کاک بلاک به زودی قرار میگیره

نظرای قبلی هم گذاشتم ستی خودش بیاد جواب بده تا اون موقع در خدمتتم^-^

با تشکر که خوندین=)

💠ادی سان*