خو اول اینکه سلام به روی ماهتون^-^💙💖

دوم اینکه همانطور که میدونین داریم وارد فصل دلپذیر تابستان(بدون در نظر گرفتن گرماش و کلاسای کوفتی من که همچنان هستن)میشیم^-^

خب با اینکه برنامه کلاسای مدرسمون رو دادن برنامه کلاسای اضافه قلم چی رو ندارم سو هنوز نمیتونم به طور دقیق بگم چی چند روز در هفته آپ میشه و بلا بلا بلا...

فقط چون از خوندن کامنتا(چه توی ناشناس و چه توی وب)انقدری ذوق کردم که مونده بودم چی کنم اصلاT-T

برای همین تصمیم گرفتم از هدیه هام بگم^-^

اول از همه یه وانشات تابستونی آرامش بخش مولتی ورژنه(مثل رز بارانی)با این فرق که این یکی هیچ اشاره ای به تاپ و باتم نداره و برای همین برای کاپلای ورس طور مثل ویکوک/کوکوی یا چانبک/بکیول و خلاصه اینجور کاپلا یه ورژن آپ میکنم^-^

اسم این وانشات مولتی ورژنه هم صدف آبیه:)

و اینکه فول پارت فصل دوم این امکان نداره فردا تو سایت قرار میگیره و از پنجشنبه این هفته میتونین شاهد آپ شدن فیک آهن پاره فسقلی باشین^0^

و اما مورد بعدی

یادتونه یه نظر سنجی برای یه بوک فان کیپاپ گذاشته بودم و کافه اکسو بیشترین رای رو آورد؟؟

خب از تابستون آپ اون هم شروع میشه و به زودی یه نظر سنجی برای ترتیب گروهای دعوت شده میذارم:)

یه سورپرایزم برای جماعت نویسنده ها دارم که اونم به زود در دو بخش(یکیش تو این وب یکیش تو وب توییت لندم)قرار میگیره^-^

دیگه اینکه میخوام یه بخش آشنایی با ستی برای ستیزن ها بذارم😅

خب اکثرتون فقط میدونین من یه دختر 16 17 ساله پر مشغلم که عاشق نوشتن و خوندن نظره و اسمش ستیه و مولتی فنه اگه خواستین بیشتر آشنا شین میتونین سوالایی که دارین رو بپرسین و من تو یه قسمت از منو جواب میدم^-^

و اما در مورد ستیزن

خب چند نفر در مورد اسم فندوم ازم پرسیدن

مسلما من اونقدر نویسنده خفنی نیستم که فندوم داشته باشم ولی اگه در آینده اونجور شد و بیشتر از این پیشرفت کردم دوست دارم مثل بقیه نویسنده ها ریدرام رو به یه اسمی صدا کنم و بعد از کلی فکر کردن به ستیزن رسیدم*^*

ستیزن یعنی=ستی+سیتیزن(شهروند)

شهروندای ستی^0^

عجیب غریبه ولی از این اسم خوشم اومد😂😂😂😂